Adobe PDF (8.7 MB)
Brochure
Download
Title Details:
THE GAME AT YOUNG CHILDREN'S MATHEMATICAL EDUCATION
Authors: Skoumpourdi, Chrysanthi
Reviewer: Kalavasis, Fragkiskos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > MATHEMATICS > MATHEMATICS EDUCATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL PLANNING AND ORGANIZATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES > EDUCATIONAL DEVELOPMENT
Keywords:
Play
Game
Mathematics Education
Didactics Of Mathematics
Learning Through Game
Games And Mathematics Guidelines
Designing Games
Evaluating Games
Game Realization
Examples Of Designed Games
Play Routes
Play Based Activity
Typical Activity
Instructional Design
Games Categories
Games Examples
Attitudes For Games
Games Ideas
Description:
Abstract:
Στόχος του βιβλίου είναι να συνεισφέρει στον διάλογο που δημιουργείται για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών (4-7 ετών). Εστιάζοντας στις βασικές συνισταμένες για τη σχεδιασμένη ένταξη του παιχνιδιού στη μαθηματική εκπαίδευση δημιουργούνται νέα ερωτήματα και προκύπτουν προβληματισμοί, μέσα από τα κεφάλαια του βιβλίου. Στα τέσσερα μέρη του βιβλίου, τα οποία αναπτύσσονται σε δέκα κεφάλαια, γίνεται διαπραγμάτευση των επιστημολογικών θεωρήσεων του παιχνιδιού σε σχέση με την παιδική ηλικία, την εκπαίδευση και τα μαθηματικά, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των ιδιαιτεροτήτων των διαφορετικών ειδών παιχνιδιού, των ερευνητικών δεδομένων αφενός για τη χρήση παιχνιδιών για την προσέγγιση των μαθηματικών και αφετέρου για τις απόψεις των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και των θεμάτων σχεδιασμού για τη δημιουργία και διαχείριση εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Στοιχείων, δηλαδή, για τη σχεδιασμένη ένταξη του παιχνιδιού, ως δραστηριότητας και ως υλικού στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών.
Table of Contents:
Εισαγωγή


Α΄ Μέρος
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Α.1 Οι διαδρομές του παιχνιδιού στο πέρασμα των χρόνων
Α.2 Θεωρίες για το παιχνίδι
Α.3 Θεωρία Παιγνίων


Β΄ Μέρος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Β.1 Στάσεις και απόψεις για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση
Β.2 Συνέπειες από την ένταξη παιχνιδιών στη μαθηματική εκπαίδευση


Γ΄ Μέρος
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Γ.1 Το παιχνίδι στον διδακτικό σχεδιασμό της μαθηματικής εκπαίδευσης
Γ.2 Παιχνίδι, παιγνιώδης δραστηριότητα, τυπική δραστηριότητα
Γ.3 Κατηγορίες και παραδείγματα παιχνιδιών για τα μαθηματικά


Δ΄ Μέρος
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Δ.1 Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τα μαθηματικά. Παραδείγματα σχεδιασμένων εκπαιδευτικών παιχνιδιών
Δ.2 Δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην τάξη των μαθηματικών

Ε΄ Μέρος
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Επίλογος
Technical Editors: Michaelides, Anthony
Chatzimichalis, Marios Tsampikos
Type: Undergraduate textbook
Creation Date: 2015
Item Details:
ISBN 978-960-603-117-5
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1295
Bibliographic Reference: Skoumpourdi, C. (2015). THE GAME AT YOUNG CHILDREN'S MATHEMATICAL EDUCATION [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/1295
Language: Greek
Consists of: 1. Θεωρητικά ζητήματα για το παιχνίδι
2. Ερευνητικά ζητήματα για το παιχνίδι
3. Ζητήματα της εκπαιδευτικής πράξης για το παιχνίδι
4. Ζητήματα σχεδιασμού για το παιχνίδι
5. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: Παράρτημα
Number of pages 137
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions