Title Details: | |
Βιβλιοθήκες και Πληροφοριακή Παιδεία |
|
Authors: |
Korompili, Styliani Togia, Aspasia |
Reviewer: |
Stamatis, Dimosthenis |
Subject: | LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING |
Keywords: |
Information Literacy
Information Literacy Skills Information And Knowledge Learning Theories |
Description: | |
Abstract: |
Στο κεφάλαιο αυτό εξετάζεται πώς οι βιβλιοθηκονόμοι σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό μπορούν να συμβάλουν στην απόκτηση δεξιοτήτων πληροφοριακής παιδείας από τους σπουδαστές και στην προετοιμασία της δια βίου και αυτοδύναμης εκπαίδευσης. Με άλλα λόγια προτείνεται οι βιβλιοθηκονόμοι να εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Βασική, όμως προϋπόθεση είναι η απόκτηση γνώσης θεωριών μάθησης, σχεδιασμού και ανάπτυξης διδακτικής, θεωριών σχετικά με την πληροφοριακή συμπεριφορά των χρηστών, καθώς και της χρήσης της τεχνολογίας για την ανάπτυξη ενός σχεδίου μαθήματος
|
Type: |
Chapter |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/2703 |
Bibliographic Reference: | Korompili, S., & Togia, A. (2015). Βιβλιοθήκες και Πληροφοριακή Παιδεία [Chapter]. In Korompili, S., & Togia, A. 2015. Πληροφοριακός γραμματισμός [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/2703 |
Language: |
Greek |
Is Part of: |
Πληροφοριακός γραμματισμός |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |