Title Details: | |
Θεωρίες Μάθησης |
|
Authors: |
Korompili, Styliani Togia, Aspasia |
Reviewer: |
Stamatis, Dimosthenis |
Subject: | LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING |
Keywords: |
Information Literacy
Information Literacy Skills Information And Knowledge Learning Theories |
Description: | |
Abstract: |
Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται λόγος για τη διαδιικασία της μάθησης και τις θεωρίες της. Γίνεται αναφορά στον μπιχεβιορισμό, ο οποίος βασίζεται σε εξωτερικές συμπεριφορές του μαθητευομένου, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κονστρουκτιβισμό, που επικεντρώνεται στις διανοητικές διαδικασίες του μαθητευομένου για να εντοπίσει πώς ο ίδιος ή η ίδια κατασκευάζει τη δική του/της γνώση, αντί απλά να αποκτήσει υπάρχουσα γνώση. Ο κονστρουκτιβισμός θεωρεί ότι η γνώση και η πραγματικότητα δεν έχουν αντικειμενική ή απόλυτη αξία. Η γνώση είναι μέρος του γνώστη και σχετική με την εμπειρία του/της που προέρχεται από το περιβάλλον του/της. Κάθε μια από αυτές τις θεωρίες εμπλούτισαν την παιδαγωγική φιλοσοφία και παρείχαν χρήσιμα στοιχεία στο σχεδιασμό διδακτικής διαδικασίας.
|
Type: |
Chapter |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/2704 |
Bibliographic Reference: | Korompili, S., & Togia, A. (2015). Θεωρίες Μάθησης [Chapter]. In Korompili, S., & Togia, A. 2015. Πληροφοριακός γραμματισμός [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/2704 |
Language: |
Greek |
Is Part of: |
Πληροφοριακός γραμματισμός |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |