Adobe PDF (876.32 kB)
Title Details:
Constructivism
Authors: Dimitriadis, Stavros
Reviewer: Tsiatsos, Thrasyvoulos Konstantinos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SOFTWARE DEVELOPMENT FUNDAMENTALS
Keywords:
Learning Theories
Educational Technologies
Educational Software
Educational Software Design
Description:
Abstract:
(Α) Η προσέγγιση του Εποικοδομισμού
Ιστορικά στοιχεία & Βασικές θέσεις
Κλασσικός/Δομικός εποικοδομισμός (Piaget)
Κοινωνικογνωστικός Εποικοδομισμός (Bruner)
Ανακαλυπτική/Διερευνητική Μάθηση
Κατασκευαστικός εποικοδομισμός (Papert)
Οι “βασισμένη σε…" διδακτικές προσεγγίσεις
Μάθηση βασισμένη σε πρόβλημα (Problem-based learning)
Μάθηση βασισμένη σε έργο (project-based learning)
Μάθηση βασισμένη σε παιχνίδι (Game-based learning)
(Β) Εποικοδομισμός και Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Προσομοίωση – Μικρόκοσμος - Μοντελοποιητές
Διερευνητική Μάθηση με Χρήση Υπολογιστή
Logo-like τεχνολογίες στη μάθηση
Ψηφιακά παιχνίδια (Games)
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Απτικές διεπαφές
Βοηθήματα Μελέτης
Linguistic Editors: Konachos, Dimitrios
Technical Editors: Karakostas, Anastasios
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3402
Bibliographic Reference: Dimitriadis, S. (2015). Constructivism [Chapter]. In Dimitriadis, S. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/3402
Language: Greek
Consists of: 1. Αξιολόγηση
Is Part of: Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions