Adobe PDF (1.27 MB)
Title Details:
Social Constructivism and Collaborative Learning
Authors: Dimitriadis, Stavros
Reviewer: Tsiatsos, Thrasyvoulos Konstantinos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SOFTWARE DEVELOPMENT FUNDAMENTALS
Keywords:
Learning Theories
Educational Technologies
Educational Software
Educational Software Design
Description:
Abstract:
(Α) Η κοινωνικοπολιτισμική θεώρηση
Ιστορικά στοιχεία & Βασικές θέσεις
Κοινωνικός Εποικοδομισμός (Vygotsky)
Ζώνη επικείμενης ανάπτυξης
Κατανεμημένη νοημοσύνη
Πλαισιοθετημένη μάθηση
Κοινότητες μάθησης (Lave & Wenger)
Θεωρία δραστηριότητας (Engeström)
(Β) Κοινωνικοπολιτισμικές Θεωρίες και Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Ο διαμεσολαβητικός ρόλος του Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τεχνολογίες για τη Συνεργασία και τη Συνεργατική Μάθηση
Linguistic Editors: Konachos, Dimitrios
Technical Editors: Karakostas, Anastasios
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3403
Bibliographic Reference: Dimitriadis, S. (2015). Social Constructivism and Collaborative Learning [Chapter]. In Dimitriadis, S. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/3403
Language: Greek
Consists of: 1. Αξιολόγηση
Is Part of: Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions