Adobe PDF (588.23 kB)
Title Details:
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ;
Authors: Tselfes, Vasileios
Parousi, Antigoni
Reviewer: Lenakakis, Antonios
Halkia Theodoridou, Krystallia
Subject: HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > DIDACTICS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > EDUCATIONAL METHODS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES > EDUCATIONAL DEVELOPMENT
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL PLANNING AND ORGANIZATION > PROGRAMME EVALUATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > FIELDS OF PEDAGOGY > THEATRE EDUCATION
Keywords:
Early Childhood Education
Teachers Education
Cross-disciplinary Approaches In Education
Intra-disciplinary Approaches In Education
Description:
Abstract:
Το κεφάλαιο 10 περιλαμβάνει την παρουσίαση θεατρικών δραστηριοτήτων που παράγονται με βάση μια θεμελιώδη ιδέα των επιστημών, που συνήθως δεν συζητείται στο χώρο της εκπαίδευσης. Η ιδέα σχετίζεται με το κατά πόσο (και πως) οι θεωρητικές επιστημονικές αναπαραστάσεις είναι εμπειρικά προσβάσιμες. Αρχικά, γίνεται εκτεταμένη συζήτηση, με αναφορά σε επιμέρους περιπτώσεις, για το κατά πόσο οι εμπειρικές αναπαραστάσεις καθημερινών γεγονότων ερμηνεύονται με ιδέες για τις οποίες διαθέτουμε μια επίσης εμπειρική αναπαράσταση. Οι θεατρικές παραγωγές που ακολουθούν τείνουν να προβάλουν τις συγκρούσεις των καθημερινών εξηγήσεων με τις επιστημονικές. Οι δοκιμές επεκτείνονται σε ζητήματα που αποτελούν αντικείμενο μελέτης και άλλων επιστημών (π.χ. κοινωνικών, βιολογικών), πέρα των εργαστηριακών φυσικών επιστημών. Και αυτό, για να φανεί η μεγάλη διαφορά των σύγχρονων επιστημών από αυτές που ακολουθούν την αριστοτελική προσέγγιση της παραγωγής θεωρίας με επαγωγική συνάθροιση της εμπειρίας.
Linguistic Editors: Chalkidis, Savvas
Technical Editors: Sideri, Angeliki Vasiliki
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/4039
Bibliographic Reference: Tselfes, V., & Parousi, A. (2015). ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ; [Chapter]. In Tselfes, V., & Parousi, A. 2015. Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/4039
Language: Greek
Is Part of: Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση
Number of pages 14
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions