Adobe PDF (10.59 MB)
Brochure
Download
Title Details:
Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων
Authors: Panigyrakis, Georgios
Reviewer: Theodoridis, Prokopis
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING
LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > BUSINESS ADMINISTRATION
Keywords:
Case Study
Best Practises
Branding
Corporate Public Relations
Brand Public Relations
Description:
Abstract:
Στο βιβλίο θα περιέχονται συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που αφορούν επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις. Παράλληλα, θα παρατίθεται και αντίστοιχη μελέτη περίπτωσης πραγματικής επιχείρησης για κάθε θεματική ενότητα. Ύστερα από την παρουσίαση της σχετικής θεωρίας για κάθε υποενότητα, θα παρουσιάζεται το πως εφαρμόστηκαν αυτά από την εκάστοτε επιχείρηση. Για κάθε περίπτωση θα παρουσιάζονται τα εξής:

-παρουσίαση των βασικών στοιχείων που αφορούν την επωνυμία (συμπεριλαμβάνοντας βασικά στοιχειά για το περιβάλλον δραστηριοποίησης)

-παρουσίαση των βασικών στοιχείων για το είδος της επικοινωνίας που επιλέχτηκε και γιατί η συγκεκριμένη επωνυμία είναι ένα επιτυχημένο και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του συγκεκριμένου είδους.

Μερικές ενδεικτικές ενότητες είναι οι παρακάτω:

Διαφήμιση
Προώθηση Πωλήσεων
Προσωπική Πώληση
Δημόσιες Σχέσεις
Δημοσιότητα
Άμεσο Μάρκετινγκ
Event Management
Mega Marketing
Guerilla Marketing
Social Media
Content Marketing
Χορηγίες
Lobbying
Indirect Tactics
Advertising Public Relations
Reputation Management
Impression Management
Corporate Identity
Experiential Marketing
Lifestyle Marketing
Interactive Marketing
Crisis Management
Perception Management
Mobile Marketing
Exhibitions
Viral Marketing
Word-of-Mouth Marketing
Symbols & Logos
Street Activities
Ethical Marketing.

Μέσα από την παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών επιτυχημένων επιχειρήσεων σε ζητήματα επικοινωνίας, θα παρουσιαστεί ο τρόπος προσέγγισης και οι σχετικές ενέργειες για κάθε είδος επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο θα παρουσιάζεται όχι μονάχα η σχετική θεωρία αλλά και ο τρόπος εφαρμογής της σε πραγματικές συνθήκες για πραγματικό κλάδο και επιχείρηση.
Graphic Editors: Anapliotis, Dimitrios
Type: Undergraduate textbook
Creation Date: 18-07-2016
Item Details:
ISBN 978-960-603-447-3
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/6412
Bibliographic Reference: Panigyrakis, G. (2016). Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/6412
Language: Greek
Consists of: 1. Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων (Event Marketing)- Η περίπτωση της Red Bull
2. Η σημασία της συσκευασίας (Packaging)-Η περίπτωση της Absolut
3. Τοποθέτηση Προϊόντος (Product Placement)- Η περίπτωση της APPLE
4. Εισαγωγή νέου προϊόντος-Η περίπτωση της Nike
5. Επίκληση στο συναίσθημα και στον φόβο-Η μελέτη περίπτωσης του WWF
6. Διαφήμιση (Advertising)- Η Μελέτη περίπτωσης της Coca-Cola
7. Προώθηση Πωλήσεων: Η περίπτωση Korres
8. Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTA
9. Διαδραστικό Μάρκετινγκ (Interactive Marketing): Η περίπτωση του DOVE
10. Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management): Η περίπτωση της BP
Number of pages 250