Πώς θα χαρακτηρίζατε ένα λογισμικό που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν προσομοιώσεις φαινομένων φυσικής και να πειραματιστούν με αυτές
Η αρχιτεκτονική ενός εκπαιδευτικού λογισμικού τύπου προσομοίωσης περιλαμβάνει:
Σε ποιες από τις παρακάτω περιπτώσεις θα χαρακτηρίζατε ως «γνωστικό εργαλείο» ένα λογισμικό (επιλέξτε όσες απαντήσεις θεωρείτε σωστές):
Σε μια προσομοίωση λογικών κυκλωμάτων ένα κύκλωμα αναπαρίσταται απλά ως «μαύρο κουτί» με τις εισόδους (που μπορεί να ρυθμίσει ο χρήστης της προσομοίωσης) και τις εξόδους του (όπου μπορεί κανείς να παρατηρήσει τις τιμές που δίνει στην έξοδο το κύκλωμα). Ποια από τα παρακάτω είδη πιστότητας είναι υψηλό στην προσομοίωση αυτή
Αντιστοιχίστε τους θεωρητικούς του εποικοδομισμού (αριστερά) με χαρακτηριστικές συνεισφορές τους (δεξιά):
Αντιστοιχίστε τα λογισμικά (αριστερά) με την κατηγορία στην οποία ανήκουν (δεξιά) (σε μια κατηγορία μπορεί να ανήκουν περισσότερα του ενός λογισμικά):
Είναι σωστή ή λανθασμένη η παρακάτω θέση:
Είναι σωστή ή λανθασμένη η παρακάτω θέση:
Ποιο από τα παρακάτω χαρακτηριστικά μπορεί να μην συμπεριλαμβάνεται ή αναφέρεται στο λογισμικό μιας εκπαιδευτικής προσομοίωσης
Το σημαντικό πλεονέκτημα ενός υπολογιστικού μοντέλου (σε σχέση με ένα μη υπολογιστικό) είναι ότι: