Adobe PDF (741.57 kB)
Title Details:
Επιστημολογική τοποθέτηση και διερεύνηση του αντικειμένου «Εκπαιδευτική Πολιτική»: η ιστορική πορεία συγκρότησής του
Authors: Stamelos, Georgios
Vasilopoulos, Andreas
Kavasakalis, Angelos
Reviewer: Kladis, Dionysis
Subject: HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHER EDUCATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > LIFELONG LEARNING
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES > EDUCATIONAL DEVELOPMENT
LAW AND SOCIAL SCIENCES > POLITICAL SCIENCES > FIELDS OF POLICY > EDUCATIONAL POLICY
Keywords:
Educational Policy
Lifelong Learneing
European Education Policy
Social Cohesion
Vulnerable Social Groups
Teacher Training
Quality Assurance
Learning Outcomes
Qualification Frameworks
Description:
Abstract:
Οι εκπαιδευτικές πολιτικές ως γνωστικό αντικείμενο καθυστέρησαν να αναπτυχτούν στο βαθμό που αρχικά ταυτιζόταν με την πολιτική του κράτους για το εκπαιδευτικό του σύστημα (πυλώνα της συγκρότησης του). Συνεπώς θεωρήθηκαν ως αντικείμενο εθνικού και όχι επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Το αντικείμενο του κεφαλαίου είναι να περιγράψει και να διερεύνησει το πως μέσω της δράσης των μεγάλων διεθνών οργανισμών αναπτύσσεται στο διεθνές επίπεδο η ενασχόληση με το σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών για την εκπαίδευση που με τη σειρά τους βαθμιαία επηρεάζουν τις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές, μετατρέποντάς τες σε επιστημονικό αντικείμενο.
Παράλληλα, αφενός, ο λόγος για τη δια βίου μάθηση, αφετέρου, η ανάπτυξη των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών πολιτικών όχι μόνο παγιώνουν και κάνουν περιπλοκότερες τις διεργασίες παραγωγής εκπαιδευτικών πολιτικών στο υπερεθνικό επίπεδο αλλά μετατοπίζουν και το κέντρο ενδιαφέροντος από το εθνικό εκπαιδευτικό σύστημα στις διεθνείς πολιτικές για την ανάπτυξη και απασχόληση
Linguistic Editors: Konachos, Dimitrios
Type: Chapter
Creation Date: 03-11-2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/227
Bibliographic Reference: Stamelos, G., Vasilopoulos, A., & Kavasakalis, A. (2015). Επιστημολογική τοποθέτηση και διερεύνηση του αντικειμένου «Εκπαιδευτική Πολιτική»: η ιστορική πορεία συγκρότησής του [Chapter]. In Stamelos, G., Vasilopoulos, A., & Kavasakalis, A. 2015. Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές πολιτικές [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/227
Language: Greek
Is Part of: Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές πολιτικές
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions